Küsimus:
Mis röstiliigi kofeiinisisaldus on kõige madalam?
Nick Udell
2015-01-28 03:27:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ma kavatsen vähendada kofeiini tarbimist, kuid ei taha üldse kohvi maha visata. Millised röstid / oad eraldavad minu kehas joomisel kõige vähem kofeiini?

Oletan, et olete kofeiinivabade kohvipreparaatidega tuttav. Mu ema käis poolteist ja pool tavalise ja kofeiinivabalt kohvipoti keetmisel (ta on nüüd Keurigi "K-tassi" tassi juures pruulimise fänn).
Kolm vastused:
#1
+15
Kyle Macey
2015-01-28 03:38:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Üldiselt on tumedamates araabika röstides vähem kofeiini. Araabikas (erinevalt robustast) on oma olemuselt loomulikult vähem kofeiini ja tumedamates kohvides on vähem kofeiini, kuna neid on röstitud kauem või kõrgemal temperatuuril, sisuliselt "põletades" kofeiini oast välja.

  • EDIT

    Mõne teaduse puhul on araabika tavaliselt umbes 1,2% kofeiini ja Robusta on tavaliselt 2,2% kofeiini

    Allikas: Arabica ja Robusta kohvi erinevused

    AK-l olev Chris on kommentaarides suurepärase selgituse, miks tumedamaid röste tajutakse vähem kofeiini

    On levinud eksiarvamus, et tumedamates röstides on vähem kofeiini. Kofeiini sulamistemperatuur on 455F, mis on tunduvalt kõrgem sellest, mida enamik ube röstimise käigus jõuab. Kofeiinisisaldus muutub peamiselt seetõttu, et ubade mass / tihedus muutub (nad kaotavad vett ja muutuvad röstimisprotsessis). Kui mõõdate kohvi mahu järgi, on tihedates rohelistes ubades rohkem kofeiini. Kui mõõdate kaalu järgi, on tumedamates röstitud ubades rohkem kofeiini.

  • Röstimise käigus kofeiin ei põle.
    Tõenäoliselt polnud see parim sõnavalik. Pange tähele, et olin jutumärkides põlenud. Värskendan minuti pärast midagi täpsemat.
    On levinud eksiarvamus, et tumedamates röstides on vähem kofeiini. Kofeiini sulamistemperatuur on 455F, mis on tunduvalt kõrgem sellest, mida enamik ube röstimise käigus jõuab. Kofeiinisisaldus muutub peamiselt seetõttu, et ubade mass / tihedus muutub (nad kaotavad vett ja muutuvad röstimisprotsessis). Kui mõõdate kohvi mahu järgi, on tihedates rohelistes ubades rohkem kofeiini. Kui kaalute kaalu järgi, on tumedamates röstitud ubades rohkem kofeiini.
    @ChrisinAK Aitäh, värskendasin oma vastust teie esitatud teabega
    #2
    +4
    hardmath
    2015-01-31 22:52:11 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    Kofeiin on keemiliselt stabiilne ka siis, kui see läbib keemistemperatuuri (aurustumistemperatuur) 312 ° C (593,6 ° F), nagu on näidatud selles uuringus, puriini derivaatide ühendite termoanalüütiline uuring, autor Schnitzler et al (Ecl. Quím., São Paulo, 29 (1): 71-78, 2004):

    Kofeiini aurustumine toimub ilma lagunemiseta, järgides kofeiini infrapunaspektreid ja tahkunud pärast aurustamist kogutud proov ... (lk 75)

    Isegi tume röst ei saa jätkuda pikka aega "teise pragu" temperatuuril:

    Kui kohv saavutab umbes 224 ° C (435 ° F), tekitab see "teise pragu", see heli tähistab kohvi struktuuri, mis hakkab kokku kukkuma. Kui röstil lastakse edasi areneda, karboniseerub kohv varsti täielikult ja lõpuks põleb.

    Kuigi röstimine kofeiini oluliselt ei mõjuta, muundub palju muud kohviubadest ( suurenenud maht, niiskuse kadu, suhkrute karmeliseerumine), muutes seeläbi kohvioa massi ja tihedust.

    Kas mahu suurenemine vähendaks kofeiini kogust tassi võrra, vähendades kofeiini: mahu suhet, või kas jahvatamine seda vaidlustab?
    Ma ei tea, sest muutujaid on palju. Kui keedate jämedalt jahvatatud kohvi ja mõõdate selle mahult filtriks, siis kujutan ette, et see muudab midagi. Peenemaks jahvatamiseks koos "pakkimisega", nagu espresso valmistamisel, kujutan ette, et see mässib röstitud tervete ubade mahu suurenemist.
    #3
    +2
    Mayo
    2015-01-31 23:51:17 UTC
    view on stackexchange narkive permalink

    Kui teie eesmärk on vähendada kofeiini tarbimist, ei pea te tingimata jooma kohvi tüüpi - ainult kogust.

    Ka mina tundsin vajadust oma kofeiini vähendada tarbimine. Lahendasin selle nii, et lasin endale kogu soovitud kohvi kuni lõunani juua ja siis pärastlõunal ja õhtul teele.

    Nii saan hoida oma kofeiinitarbimist maas ja juua ikkagi soovitud kohvi . Niipalju kui ma tean (ja vaata Kyle'i ja kõvasti postitusi), ei mõjuta rösti tüüp kofeiini taset märgatavalt /



    See küsimus ja vastus tõlgiti automaatselt inglise keelest.Algne sisu on saadaval stackexchange-is, mida täname cc by-sa 3.0-litsentsi eest, mille all seda levitatakse.
    Loading...