Küsimus:
Kas kohv põhjustab dehüdratsiooni?
fredley
2015-01-28 21:04:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tegelikku teaduslikku teavet toidu ja joogi mõju kohta on teadaolevalt raske kogu dieedipseudoteadusest välja sõeluda. Ma tean, et kofeiin on diureetikum, mis tähendab, et see kaotab mul rohkem vett, kuid arvestades, et annustan seda veega, kas ma kaotan rohkem vett kui võin? Isegi kui seda ei tehta pikemate jookide puhul, kas espresso joomine toob kaasa vee netokadu?

Kofeiin ei ole kofeiini taluvatel inimestel tegelikult diureetikum.
Isiklik kogemus, kui juua ainult kohvi, muutub teil väga vedelikupuudus
Kolm vastused:
#1
+12
speedfranklin
2015-01-28 23:55:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kuigi kofeiini toime diureetikumina on tulise vaidluse all, näib hiljuti teaduslik üksmeel olevat, et kofeiin normaalsetes annustes on nõrk diureetikum ainult kofeiinivabade isikute puhul (kellel puudub tolerants) ja ainult annustes, mis ületavad 250-300 mg, või 2-3 tassi kohvi. Kui minna veelgi kaugemale,

Tekib aga sügav tolerantsus kofeiini diureetikumide ja muude mõjude suhtes ning regulaarselt teed või kohvi tarbivatel inimestel on tegevus palju vähenenud.

Ja samalt kirjanduse ülevaatelt:

Kofeiiniannused, mis on võrdsed tavapärase tee-, kohvi- ja gaseeritud portsjoni kogusega karastusjookidel ei näi olevat diureetilist toimet.

The New York Times paljastas selle müüdi selles artiklis:

Teadlased leidsid ei erinenud erituvate elektrolüütide sisaldus ega uriini maht [kofeiini ja platseebot saanud inimeste vahel].

Siin on veel üks hea allikas nendele küsimustele vastamiseks selge, KKK-stiilis ja sisaldab head teemaliste viidete loendit.

Tundub, et see on konsensus nii mitme loetud uuringu / artikli kui ka selle kohta, mida kardioloog, kellega töötan, ütleb oma patsientidele.
Jätke teadlaste hooleks faktide õigeks saamise pärast ja laske siiski asjast mööda ... Kuigi kohv pole diureetikum, toob asjaolu, et rüüpate veetasside * asemel kohvi *, paljude (mitte kõigi) kohvi alkohoolsed joogid osaliselt veetustatud. (Jah, selle kohta on uuringuid, aga ma ei mäleta, kus ma seda nägin ...) Vähestest kordadest, kui sotsiaalteadused said selle õigemaks kui kõva teadus ;-)
@AviD Ma arvan, et konsensus on täpselt vastupidine sellele, mida te ütlete. Rääkides rangelt niisutamisest, on must kohv ja vesi omavahel asendatavad. Inimesed on väga vastuvõtlikud laskma meie kogemustel dikteerida meie veendumusi, kui andmed on tõesti ainus viis (täpsema) suurema pildi nägemiseks.
Isegi kui see nii on, rüübatakse tavaliselt kohvi aeglaselt, vastupidiselt üldisele suurema vee joomisele. Jällegi sõltub see ainuüksi asukohast - vee joomine pole siin lihtsalt populaarsem kui nt. USA-s on see juurdunud siinsesse kultuuri.
#2
+5
Justin C
2015-01-28 21:47:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nagu ma aru saan, on kofeiin ise kerge diureetikum. Mõned ütlevad, et see mõju kaob kiiresti (nädala jooksul). Isegi kui seda ei tehta kohvi jaoks, kompenseerib diureetikumi maheduse enamasti veetarbimine.

Espresso puhul võib oletada, et veekadu on puhas, kuid see oleks siiski väga minimaalne .

Ma ei ole arst, seega pole ma seda täielikult uurinud. Ma ei ole linke pakkunud, kuna sellel teemal on nii erinevaid arvamusi. Keegi meditsiiniringkondadest võib anda lõpliku viite.

Seal on palju artikleid ja uuringuid, kus uuritakse kofeiini kui diureetikumi toimet nii tolerantsetele kui ka naiivsetele inimestele.
#3
+3
Nathan
2015-01-29 05:10:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kuigi kofeiin võib olla kerge diureetikum, on suurem osa kohv s üle 99% vett, aidates kaasa hüdratatsioonile .

Lugesin huvitava uuringu kohta, milles ei mõõdetud efektiivse hüdratsiooni erinevust mitme joogiklassi (gaseeritud, kofeiinitud, magustatud või mitte) vahel.

Need kõik on peamiselt vesi.

Vt ka Puuduvad tõendid dehüdratsiooni kohta mõõduka igapäevase kohvitarbimisega: tasakaalustatud ristiuuring vabalt elavas populatsioonis.



See küsimus ja vastus tõlgiti automaatselt inglise keelest.Algne sisu on saadaval stackexchange-is, mida täname cc by-sa 3.0-litsentsi eest, mille all seda levitatakse.
Loading...